Tuesday 11 December 2012

Kistot : 10 11 12

Wife : Awak, cer list kan SEPULUH penarik yang buat awk fall in love dengan saya . Maksudnya tarikan la.

Hubby : 10? Awak nak saya list kan SATU satu ke ni?

Wife : ye la. Saya nak tahu satu per SATU.

Hubby : saya tak mampu la.

Wife : Kenapa? Awak mesti tak sayang saya kan? #merajuk dan berlalu

Lalu encik suami mengikut dari belakang lalu merangkul isterinya.

Hubby : kalau saya perlu hanya satu untuk saya kisahkan tentang awak tentulah saya tak mampu, kerana awak adalah SATU - satunya. Dan pastilah bila ada satu, semuanya adalah yang terbaik. Dan saya pasti awk juga sedang usahakan utk jadi lebih baik bukan?

Wife : (sambil senyum) ya saya. Saya pasti berusaha untuk kekalkan senyuman dibibir awk wahai suami.

Hubby : pasti. Tu yang DUA kat dalam tu. dok senyum senyum ja tengok ummi majuk ng abi. Eeuuuu maluuu maluuu...

*cubit

Hubby : wehhh sakit lahh.. Apa ni main cubit cubit?

Wife : sapa suruh mula? Padan muka.


Psst : tak perlu SEPULUh sebab untuk cinta, tak perlu SATU SATU kata untuk bersayang, cukuplah SATU dihati dan yang pasti DUA hati dah pun bersemi. Bahagia dah hadir. Moga kekal hingga akhir nanti. Dengan izinNYA membawa ke Syurga abadi ;)

4 comments:

Unknown said...

Suwit! Ayat pengantin baru

fRaMe+LenSeS said...

Ehhh mana dee manade

Antara said...

kenapa ada hashtag # ?

wahida said...

romantik...



salam kenal, tengs drop by my blog n following mine, saya follow sini balik yer...

nice blog!!